Gyakran Ismételt Kérdések

Mit tartalmaz egy Surprise&Go meglepetés út?
Minden csomag tartalmazza a szállásokat, valamint a választott csomagtól függetlenül minden Surprise&Go út tartalmazza a meglepetés programtervet az adott úticélra vonatkozóan, térkép vázlatos segítséggel, hasznos helyi információkkal, program és éttermi ajánlatokkal. A Surprise&Go Fly Away és repülős utazással történő Explorer csomag mindezeken felül tartalmazza az úticélra szóló retúr repülőjegyeket is.
Mit nem tartalmaznak az utak?
A csomagok nem tartalmazzák az utazás során felmerülő személyes költségeket, úgy mint étkezés, transzferek, belépőjegyek díja, egyéb szervezett program díja, stb. Emellett a Surprise&Go Road Adventure és autós utazással történő Explorer csomag esetén a díj nem tartalmazza az utazási költségeket sem (üzemanyag, útdíjak, stb.).
Milyen országokba szervezitek a meglepetés utakat?

Ez egészen az indulás előttig a mi titkunk marad!  Annyit azért elárulunk, hogy minden Surprise&Go csomag esetében Európán belüli országokba szervezzük meg az utakat, és természetesen nem szervezünk olyan helyre programot, ami a Külgazdasági és Külügyminisztérium által utazásra nem javasolt, vagy fokozott biztonsági kockázatot rejtő térségnek minősül.

Mikor tudom meg, hogy hova megyek?
A Surprise&Go fly Away és Road Adventure csomag esetén minden részlet, így maga az úticél is titkos marad a legutolsó pillanatig. Egy héttel az utazás előtt kapsz tőlünk egy e-mailt, amiben néhány hasznos információt találsz majd arra vonatkozóan, hogy milyen idő várható a meglepetés úticélon, vagy hogy mit érdemes mindenképpen magaddal vinni az útra. Az viszont, hogy hova is mész csak az indulás előtti nap délben tudod meg (ha igazán nagy meglepetést szeretnél, akkor azt javasoljuk, hogy csak az indulás reggelén nézd meg az általunk küldött e-mail csatolmányait). E-mailben küldjük el Neked az úticéllal kapcsolatos részleteket, szállás információkat, valamint térképes segítséget is a könnyebb navigáláshoz.

A Surprise&Go Explorer csomag esetében Te határozod meg a régiót, ahova utazni szeretnél, azonban a kalandok pontos helye itt is titokban marad egészen az indulás reggeléig.

Mikor indul a repülőm a Surprise&Go Fly Away csomag választása esetén?
A repülő indulásának idejét mindig az adott légitársaság menetrendje határozza meg. Ezért fontos, hogy a dátumok megadásánál olyan napokat válassz kezdő és befejező időpontnak, amikor az adott napon belül rugalmas tudsz lenni az indulás időpontját illetően. Alapvetően a Surprise&Go csapata arra törekszik, hogy az indulás minél korábbi időpontban legyen, a hazaérkezés pedig minél később, azonban a menetrendek ezt némiképpen befolyásolhatják.
Mi történik, ha nem tetszik az úticél, vagy a meglepetés programok?
Bízunk benne, hogy erre nem fog sor kerülni. A foglalás elején egy Preferencia kérdőívet kell kitöltened, aminek az a célja, hogy minél jobban megismerjük az ízlésedet, az érdeklődési körödet, vagyis azt, hogy milyen vagy utazóként. Megjelölhetsz helyeket, vagy országokat, ahova nem szeretnél menni, ezáltal kiszűrjük azokat a desztinációkat, amelyekkel nem lennél elégedett. Sokan, akik részt vettek már meglepetés utazáson azt a visszajelzést adták, hogy maguktól eszükbe sem jutott volna az adott úticélra elmenni – és nagyon örültek, hogy a Surprise&Go-val mégis megtették ezt. A meglepetés utak olyan plusz ötleteket tudnak belevinni az utazásokba, amelyek sokkal maradandóbb élményeket adnak, mint egy saját magad által megszervezett program. Próbáld ki a Suprise&Go-t, garantáljuk, hogy nem fogsz csalódni bennünk!
Mennyivel az indulás előtt kell megrendelnem a Surprise&Go meglepetés utamat?

Azt javasoljuk, hogy minél előbb, de legkésőbb 4 héttel a tervezett indulási időpont előtt rendeld meg az utadat. Így tudjuk garantálni azt, hogy mindenki számára a preferenciáinak megfelelő, teljesen egyedi Surprise&Go utat állítunk össze. Ehhez viszont nekünk is szükségünk van egy kis időre, ezért 6 hétnél rövidebb határidőre sajnos nem áll módunkban meglepetés utat megszervezni.

Nincs útlevelem, ez gondot okoz?
Természetesen nem. A Preferencia Kérdőív kitöltése során kérjük, hogy jelöld ezt az erre vonatkozó résznél, és ebben az esetben csak olyan országba szervezzük meg az utazásod, ahova személyi igazolvánnyal is el tudsz utazni.
Hogyan történik az út kifizetése?
A Preferencia Kérdőív kitöltése során meg kell adnod azt a konkrét összeget, amit az útra szánsz (pl. 100.000 Ft / fő), illetve a kitöltést követően ezen összeg befizetésével tudod véglegesíteni a megrendelésedet.
Valóban a befizetett összegnek megfelelő értékű utat fogok kapni?
Természetesen. Biztosítunk róla, hogy a befizetett díjat a legoptimálisabban felhasználva fogjuk megszervezni a meglepetés utadat, amely értéke valóban a befizetett összegnek megfelelő lesz. Mindössze egy minimális szolgáltatási díjat vonunk csak le az összegből, amely fedezi a szervezés időráfordításának díját.
A Surprise&Go Fly Away csomag esetében milyen poggyászt vihetek az útra?
Minden Surprise&Go Fly Away csomag tartalmazza az adott légitársaság feltételei szerinti kézipoggyászt. A kézipoggyász pontos részleteit elküldjük Neked 1 héttel az indulás előtt. Amennyiben feladott poggyászt is szeretnél vinni az útra, ezt jelezned kell a Preferencia Kérdőív kitöltésekor, a díja pedig pluszban fizetendő a Surprise&Go csomagdíjon felül.
Megszervezitek a programomat is?
Minden Surprise&Go csomag tartalmaz egy program tervet, amit a preferenciáid alapján, egyedileg Neked állítunk össze. Ez természetesen csak egy javaslat, de bízunk benne, hogy sok hasznos információval szolgál a Számodra.
Mi történik, ha valami probléma merül fel az út során?
Ne aggódj, segítünk! Vészhelyzetben hívható telefonszámunk a hét minden napján, a nap minden órájában él, ha segítségre van szükséged. Reméljük azonban, hogy nem kell használnod ezt a lehetőséget.
Le tudom mondani az utazást, ha valami közbejön?
Előfordul sajnos, hogy olyan váratlan esemény jön közbe, ami miatt le kell mondani a már befizetett utazásunkat. A Surprise&Go-nál ilyen esetekben mindent megteszünk, hogy minimalizáljuk a felmerülő károkat. Azonban a megrendelés véglegesítését, és a csomagdíj befizetését követően sajnos nem tudjuk garantálni, hogy a befizetett összeget vissza tudjuk adni. Mindent megpróbálunk megtenni, de az adott szálláshelyek, illetve légitársaságok belső szabályzatától függ a visszatérítés mértéke, így lehet, hogy semmilyen összeget nem tudunk visszaadni Neked. Ezen felül minden lemondás esetén 100 EUR adminisztrációs díjat vonunk le a befizetett díjból, függetlenül a visszatérítés mértékétől.

Amennyiben bármilyen okból le kell mondanod az utadat, kérjük, hogy azonnal keress meg bennünket, hogy minél gyorsabban intézkedhessünk.

Tudok változtatni az utazáson a foglalás után?
A foglalás véglegesítését követően csapatunk azonnal elkezdi szervezni a Surprise&Go utadat. Emiatt a megrendelést követő 24 órán belül tudunk csak módosításokat elfogadni, ezen az időintervallumon túl már sajnos nem áll módunkban változtatni a megrendelésen. Ezért azt kérjük, hogy mielőtt véglegesíted a foglalásodat nézz át minden személyes adatot, dátumot, stb. többször is, nehogy valami hibásan szerepeljen a megadott adatokban.
Honnan tudom meg, hogy milyen valutával készüljek az útra?
A fizetőeszközzel kapcsolatos információkat az utazás előtti napon átküldött e-mail fogja tartalmazni – hiszen ha előbb elárulnánk, azzal elrontanánk a meglepetés varázsát! Ezért azt javasoljuk, hogy készülj elegendő mennyiségű készpénzzel (ha például EUR-t viszel magaddal, azt mindenhol elfogadják, vagy be tudod váltani a helyi valutára), illetve ellenőrizd a bankkártyád vagy hitelkártyád külföldi használatára vonatkozó banki feltételeket.
Milyen szállásokat foglaltok nekem?
A szállás kiválasztásánál minden esetben figyelembe vesszük a Preferencia Kérdőív erre vonatkozó részében feltüntetett információkat. Emellett mindig nagyon alaposan megnézzük az egyes szállásokra vonatkozó utazói értékeléseket is. Nem foglalunk le senkinek olyan hotelt, ahol mi magunk sem szívesen szállnánk meg.
A csomagár tartalmazza az idegenforgalmi adót is?
Mivel az idegenforgalmi adóra vonatkozó szabályok minden országban eltérőek, így ezt a költséget nem tartalmazzák csomagáraink. Az adót minden esetben a hoteleknek kell beszedni érkezéskor vagy a vendég távozásakor.

         Adatvédelem | ÁSZF |  Impressum